Fødselsdag og foredragsmaraton

Center for Grundtvigforskning fejrer Grundtvig og den nye bog, Den store mand: Nye fortællinger om Grundtvig, med foredrag fra morgen til aften.

Torsdag 8. september 2022,  kl. 08:00 - 22:00

Vartov, Farvergade 27, 1463 København K

Center for Grundtvigforskning, Grundtvigsk Forum og Gads Forlag

fra 75,- til 250,- DKK

Det bliver en festlig dag, når Center for Grundtvigforskning i samarbejde med Grundtvigsk Forum og Gads Forlag præsenterer 14 forskeres blik på Grundtvig.

Der vil blive mulighed for at høre om den skrivende, den tryllebindende, den feministiske, den republikanske, den ritualtænkende, den billeddannende, den melodiske, den tillidsvækkende, den hedenske, den maritime, den skoledannende, den politiske, den mytologiske og den eksilerede Grundtvig i løbet af dagen, som også byder på fællessang fra Højskolesangbogen.

Programmet kan findes hos Grundtvigsk Forum, hvor det også er muligt at købe billetter til arrangementet.